apopsignomi
Ορθά κοφτά
11 Μαρτίου 2014
Καλοοοοοό
Εβαλα την φωτογραφία με την "ταμπέλα" ΝΤΟΠΙΟ ΣΤΡΙΠΤΙΖ κι ένας φίλος μου έγραψε: "Από τους....
ξεβράκωτους τι στριπτίζ να περιμένεις";
Πόσο δίκιο έχει ο φίλος.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού