Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΑΘΕΟΣ ΑΥΛΙΔΑΣ




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Από το 2007 έχει επισημανθεί η ανάγκη ανέγερσης νέου Σχολείου στο Βαθύ Αυλίδας. Η ανάγκη αυτή όπως έχουμε επισημάνει σε πολλαπλά έγγραφα που έχουμε κοινοποιήσει σε Δήμο και Περιφέρεια προκύπτει από:

1.     Στο σχολείο σήμερα βρίσκονται 220 μαθητές ενώ με δυσκολία μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των μισών μαθητών περίπου. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις έχουν φτάσει στη σημερινή τους μορφή μετά από αλλεπάλληλες άναρχες....
κτιριακές προσθήκες, με τελευταία αυτή του 2005 που προστέθηκε λυόμενη κατασκευή στον προαύλιο χώρο!!! Τα προηγούμενα χρόνια προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες διαιρέθηκαν αίθουσες στα δύο με αποτέλεσμα σήμερα σε αίθουσες που είναι 21τμ να κάνουν μάθημα περισσότερα από 25 παιδιά!!!
2.     Υπάρχουν σοβαρά προβλήματα που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια και την υγιεινή των παιδιών μας. Μεγάλη ολισθηρότητα στις σκάλες, επικίνδυνες γωνίες στα κτίρια, δεν υπάρχει τάπητας στο προαύλιο, δεν υπάρχει κλιματισμός στις αίθουσες που επιπλέον δεν έχουν μόνωση. Αν και μετά από παρέμβαση του συλλόγου μας μπήκαν 2 καινούργιες τουαλέτες αυτές συνεχίζουν να μην επαρκούν αφού στο σύνολο είναι 6 για 220 παιδιά!!!.

3.     Δεν υπάρχουν αίθουσες εκδηλώσεων, ολοήμερου, ξένης γλώσσας, φυσικής – χημείας, αποθηκευτικών χώρων, βιβλιοθήκης. Ο προαύλιος χώρος εκτός από μικρός και χωρίς να υπάρχει υπόστεγο για τη βροχή, στερείτε και αθλητικών εγκαταστάσεων.

Παρά τις συνεχείς προσπάθειες μας, παρά τη συμφωνία όλων των αρμόδιων στους οποίους απευθυνθήκαμε για τη σοβαρότητα του ζητήματος, μέχρι σήμερα δεν υπάρχει πρόοδος στην ανέγερση Σχολείου για τα παιδιά μας. Με το παρούσα ανακοίνωση καταγγέλλουμε το γεγονός ότι εν έτη 2015, τη στιγμή που η πρόοδος της επιστήμης και της τεχνολογία έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα, την ίδια στιγμή τα παιδιά μας κάνουν μάθημα σε αυτό το σχολείο που περιγράφουμε.

Κοινοποιούμε την παρούσα σε κάθε αρμόδιο φορέα (Δήμο, Περιφέρεια, κεντρικές κρατικές υπηρεσίες) και τον καλούμε να πάρει θέση για αυτήν την κατάσταση.