Ν γράφουμε και να λέμε και κανένα μπράβο στην διοίκηση της ΔΕΥΑΧ και το προσωπικό και αυτή την φορά το μπράβο θ πρέπει να είναι δυνατό, γιατί στην Ελλάδα οι υπηρεσίες δεν μας έχουν συνηθίσει σε τέτοιες πρακτικές.
Υπάλληλοι της ΔΕΥΑΧ επικοινωνούσαν τηλεφωνικά με ....πληγέντες οι οποίοι για κάποιους λόγους δεν είχαν στο όνομά τους την παροχή νερού και τους έλεγαν τι πρέπει να κάνουν για να τύχουν και των ευεργετικών αποφάσεων του Δήμου.
Τα λόγια είναι περιττά. Συγχαρητήρια στην Δημοτική Αρχή, την διοίκηση της ΔΕΥΑΧ και στο προσωπικό.