α) του άρθρου 67 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α’/07.06.2010) όπως αντικαταστάθηκε από τις όμοιες της παρ. 6 του άρθρου 77 του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167/Α/23.07.2013) και του άρθρου 74 του ν. 4555/2018 (ΦΕΚ 133/Α/19.07.2018),
β) του άρθρου 10 της από 11 Μαρτίου 2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Π.Ν.Π.) (Α’ 55), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν. 4682/2020 (ΦΕΚ 76/Α’/03.04.2020),
γ) της με αριθ. ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ.οικ.10969/19.02.2021 Κ.Υ.Α. με θέμα: «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από τη Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 1 Μαρτίου 2021 και ώρα 6:00.» (ΦΕΚ 648/Β’/20.02.2021),
δ) της με αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ.2605/11.02.2021 εγκυκλίου ΥΠ.ΕΣ. με θέμα «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού – 32η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ» (ΑΔΑ: 9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4),
καλείστε όπως συμμετάσχετε στη 2η Τακτική Συνεδρίαση έτους 2021 του Δημοτικού Συμβουλίου Ερέτριας, που θα διεξαχθεί μέσω τηλεδιάσκεψης, κάνοντας χρήση ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας, την Παρασκευή 26.02.2021 και ώρα 19:00, για συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:
1. Αλλαγή μέλους Δ.Σ. του Ν.Π.Δ.Δ. «Ενιαία Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ερέτριας».
2. Αλλαγή μέλους Δ.Σ. του Ν.Π.Δ.Δ. «Ενιαία Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ερέτριας».
4. Λήψη απόφασης περί Ά κατανομής λειτουργικών δαπανών σχολείων έτους 2021 του Δήμου Ερέτριας ποσού 31.080,00€.
5. Λήψη απόφασης περί συγκρότησης Επιτροπής Συμβιβαστικής Επίλυσης Φορολογικών Διαφορών και Αμφισβητήσεων έτους 2021.
6. Λήψη απόφασης περί αποδοχής όρου σχεδίου δανειστικού συμβολαίου για το έργο: «Βελτίωση Αγροτικής Οδοποιίας Δήμου Ερέτριας 2018 – πρόγραμμα Φιλόδημος».
7. Λήψη απόφασης περί παραχώρησης της αίθουσας συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου για την έκθεση, σε ειδικές προθήκες, του αρχειακού και μουσειακού υλικού, που κατέχει ο Δήμος από την καταστροφή και τον ερχομό των Ψαριανών στην περιοχή μας.
8. Συζήτηση, κατόπιν αιτήματος πολιτών, σχετικά «με την ύπαρξη ή όχι, στο πλαίσιο λειτουργίας του Δήμου, εφαρμογής ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης αιτημάτων πολιτών, καθώς και την καταβολή δαπάνης απόκτησης τέτοιου συστήματος στο παρελθόν».