Για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού το Ράλι Ακρόπολις του 2024 είναι το νούμερο ένα αθλητικό γεγονός της χρονιάς, και δε θα μπορούσε παρά να έχει μια αρχή αντάξια της φήμης και της Ιστορίας του.
Εβδομήντα πληρώματα πέρασαν νωρίτερα χθες από τη ράμπα της αφετηρίας στην
Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, για να αναμετρηθούν τις επόμενες τρεις ημέρες σε έναν παραδοσιακά σκληρό αγώνα 15 ειδικών διαδρομών συνολικού μήκους 305,30 χιλιομέτρων.Δεν ήταν μόνο ο αριθμός των πληρωμάτων εντυπωσιακός, αλλά και των επισήμων που βρέθηκαν στο χώρο της εκκίνησης για να τα τιμήσουν. Ανάμεσά τους ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, ο οποίος νωρίτερα το πρωί πήρε μια γεύση αυτού που θα ακολουθήσει, καθώς βρέθηκε στο δεξί μπάκετ του Hyundai i20 N Rally 2 του Dani Sordo στη διαδικασία του Shakedown. Παρών όπως κάθε χρόνο και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, έδωσε «το πράσινο φως» σε ακόμα μία τελετή εκκίνησης του Ράλι Ακρόπολις.
Τον αγώνα ήδη από χθες τιμά με την παρουσία του ο Μαρκ Κάβεντις, ο μεγαλύτερος κατά πολλούς ποδηλάτης σπρίντερ όλων των εποχών. Ο ίδιος όχι μόνο εκτέλεσε χρέη... πλοηγού σε μια βόλτα πέριξ της Λαμίας πλαισιωμένος από οδηγούς και συνοδηγούς που συμμετέχουν στον αγώνα, αλλά και συνοδήγησε στο Toyota GR Yaris Rally 1 του Σεμπαστιάν Οζιέ στο Shakedown, νωρίτερα το πρωί.
Πληρώματα από 32 χώρες, άλλα εκ των οποίων γνωρίζουν καλά τα ελληνικά χώματα και ορισμένα που θα βρεθούν για πρώτη φορά αντιμέτωπα με συνθήκες που έως σήμερα είχαν ακούσει να πλαισιώνουν μόνο αγωνιστικές ιστορίες, πήραν το χειροκρότημα από τους θεατές που κατέκλυσαν το χώρο.
Τη σκυτάλη παρέλαβε στη συνέχεια η Έλενα Παπαρίζου, για να εκτοξεύσει τη διάθεση όλων των παρευρισκομένων, προσδίδοντας με τη μοναδική φωνή της και με τον Μανώλη Κονταρό δίπλα της, τον κατάλληλο εορταστικό τόνο στο «Ράλι των Θεών».
Πιστό στο χαρακτήρα του, που το καθιέρωσε ως έναν από τους δυσκολότερους και πιο αμφίρροπους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, το Ράλι Ακρόπολις φιλοδοξεί και φέτος να αποτελέσει το highlight της αγωνιστικής χρονιάς του WRC. Οι πρωταγωνιστές ήδη κάνουν λόγο για έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες των τελευταίων ετών, ο οποίος αναμένεται να δοκιμάσει τα όρια αυτοκινήτων, ελαστικών και φυσικά των πληρωμάτων.
Ταυτόχρονα, ο εθνικός μας αγώνας αποδεικνύει για ακόμα μία φορά πως είναι σε θέση να πρωτοστατεί και εκτός ειδικών διαδρομών, χρησιμοποιώντας, για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών της τελετής εκκίνησης, λήξης και ολόκληρου του Service Park στη Λαμία, αποκλειστικά ανανεώσιμες πηγές, επιτυγχάνοντας με αυτόν τον τρόπο σχεδόν μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα.
Η προσοχή όλων στρέφεται πλέον στα ελληνικά βουνά για τις επόμενες τρεις ημέρες, όπου οι μάχες των πληρωμάτων με αντίπαλο το χρονόμετρο θα ξεδιπλώσουν μοναδικό θέαμα, ήχους και την καταιγιστική δράση που μόνο το Ράλι Ακρόπολις μπορεί να προσφέρει.