Θα είναι ωραία
- Ονόματα δεν γράφουμε, αλλά πολύ θα θέλαμε να δούμε η διεύρυνση στο ΠΑΣΟΚ να φτάνει μέχρι εκεί. Πάντως εγώ πιστεύω πως αν έκλεινε αυτή η μεταγραφή, δύο μονάδες θα τις κέρδιζε το ΠΑΣΟΚ, γιατί αν περιμένει από... Παππά και Φαραντούρη ζήτω που κάηκε.