- Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα και να είσθε καλά στην υγεία σας. Δεν είχα καμία απολύτως απορία, για το τι θα πει στην ομιλία του ο κ. Αλέξης Τσίπρας. Δεν είχα καμιά αμφιβολία, πως θα απομακρυνθεί από το να ψάξει στους κεντρώους για ψηφαλάκια, αφού εκεί δεν θα βρει τίποτα και πως θα ψάξει στην Αριστερά, αλλά εκεί έχουν γίνει... πολλά κόμματα και πρέπει να τα διαλύσει.
- Είναι φανερό πως από το ΚΚΕ δεν θα μπορέσει να πάρει τίποτα και κάτι θα πάρει από την κωνσταντοπούλου, δηλαδή ότι δεν το πάρει η Καρυστιανού. Φυσικά θα πάρει από στον ΣΥΡΙΖΑ, ότι έχει απομείνει εκεί, αλλά βρίσκει κι εκεί αντίσταση, αφού υπάρχουν αυτοί οι οποίοι δεν τον γουστάρουν πλέον, για να μην γράψω πως τον μισούν. Θα πάρει και από την Νέα Αριστερά, αλλά μόνο πρόσωπα, αφού από ψηφοφόρους δεν έχουν τίποτα.
- Την ΝΔ δεν την ακουμπά ο Τσίπρας και δεν πρόκειται να πάρει από αυτή, ούτε τον ιδρώτα της. Το στοίχημα, κατά την άποψή μου, του Τσίπρα, είναι αν θα καταφέρει να πάρει την δεύτερη θέση στις εκλογές και για να το πετύχει αυτό πρέπει να κερδίσει το ΠΑΣΟΚ του Ανδρουλάκη. Δεν είναι και δύσκολο αυτό, αφού σ΄ αυτό το ΠΑΣΟΚ, υπάρχουν και αυτοί που θέλουν να χάσει ο Ανδρουλάκης και να πάρουν την θέση του.
- Ο κ. Τσίπρας δεν έχει να δείξει κάτι το νέο, αφού μέχρι σήμερα, όσους συνεργάτες του ακούσαμε να μιλούν, δεν ανήκουν ούτε σε νέους συνεργάτες με νέες ιδέες, αλλά πρόσωπα χωρίς κάποια γνώση της πολιτικής και φυσικά χωρίς πολιτικό λόγο, αφού μιλούν γενικά και αόριστα. Στο τέλος θα διαπιστώσετε πως στο κόμμα του ο κύριος Τσίπρας, θα δεχθεί και "τα υλικά κατεδάφισης" του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΕΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, αφού πρώτα τους έριξε όλες τις ευθύνες για την περίοδο 2015-2019.
