apopsignomi
Ορθά κοφτά
05 Μαΐου 2026
Τι άλλο θα ζήσουμε;
- Σε γήπεδο της Εύβοιας κάποιος " παράγοντας"
προφανώς κάτι είχε με διαιτητή και άρχισε να βρίζει λέγοντας και το όνομα του διαιτητή.
Οι φίλαθλοι και όχι μόνο το διασκέδαζαν γιατί ο διαιτητής,,,,
τον οποίο έβριζε δεν ήταν στο γήπεδο αυτό.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού