22 Ιουνίου 2026

Καλημέρα

 - Φίλες και φίλοι αναγνώστες καλή σας μέρα, καλή εβδομάδα και να είσθε καλά στην υγεία σας. Όλες και όλοι είναι καλοί και άξιοι κατά την γνώμη τους, ώστε να είναι δήμαρχοι ή βουλευτές, αλλά είναι γελοίο το να προβάλλουν οι ίδιοι κάτι τέτοιο και μάλιστα οι κυρίες και οι κύριοι οι οποίοι έχουν κριθεί από τον λαό και δεν κέρδισαν την... ψήφο του. Το παραμύθι με τις προτάσεις που έχουν, δεν λέει τίποτα και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για βουλευτικές εκλογές.

- Το γράφω γιατί πρέπει να μην θεωρούν τον κόσμο κορόιδο.  Το κάθε πολιτικό κόμμα μπορεί να πάρει μέχρι και μια έδρα στην Εύβοια και μόνο η ΝΔ έχει πιθανότητες για 2 έδρες, οπότε θα μείνουν 4 έδρες για τα άλλα κόμματα; Τι ψάχνουν λοιπόν αυτά τα κόμματα; Νεροκουβαλητές. Ψάχνουν 7 υποψηφίους, αφού τα κυριότερα κόμματα έχουν τουλάχιστον έναν υποψήφιο φαβορί και θέλουν τους άλλους 7 για συμπλήρωμα.

- Ποια πρόσωπα μπορούν να μπούνε στην διαδικασία; Αυτά που έχουν μέσα τους αυτό που λέμε ψώνιο και ενώ για παράδειγμα δύο κυρίες που υπήρξαν στο παρελθόν υποψήφιες βουλευτίνες και απέτυχαν, υπήρξαν υποψήφιες για την θέση δημάρχου και πάλι απέτυχαν, θέλουν να δοκιμάσουν και πάλι και θα μας πούνε πως το κάνουν για το καλό μας!!!!! Ας τις φωτίσει ο Θεός, γιατί άρχισα να τις λυπάμαι.

- Σήμερα έχει εκλογές το Σωματείο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον όχι τόσο το ποιοι θα είναι στην διοίκηση, αλλά πόσοι παρατρεχάμενοι θα σπεύσουν να δηλώσουν Χαλκιδάρες και να υμνήσουν τον κύριο Βασίλη Ταρνανά, ο οποίος να σημειώσουμε πως πλήρωσε κι αυτός πολύ ακριβά τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και μέσα από την καρδιά μου εύχομαι αυτή την φορά, να βρει τον τρόπο και να τα καταφέρει.

- Τελικά πολύς θόρυβος για τα δίχτυα τα οποία μας προστατεύουν από τις τσούχτρες. Είδαμε όλοι τις εικόνες, αλλά έχω την εντύπωση  πως δεν θα λυθεί το πρόβλημα, αφού αυτός που πάει στην θάλασσα, θέλει να είναι ελεύθερος και όχι περιορισμένος σε λίγα τετραγωνικά. Οι χιλιάδες των λουόμενων δεν χωράνε εκεί στον χώρο λίγων τετραγωνικών, ενώ οι τσούχτρες έχουν όλο τον Ευβοϊκό δικό τους και έτσι κερδισμένο βγαίνει το σύνθημα,  "η θάλασσα ανήκει στα ψάρια της"!!!!