- Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα, καλό Σαββατοκύριακο και να είσθε καλά στην υγεία σας. Δεν είναι μόνο η ζέστη, δεν είναι μόνο ο κίνδυνος πυρκαγιάς, έχουμε τώρα και αυτούς οι οποίοι θέλουν να ελέγχουν την εκάστοτε Δημοτική αρχή και να προσπαθούν κάθε φορά να θέλουν έναν δικό τους άνθρωπο στην θέση δημάρχου κι αν δεν τα καταφέρνουν, να βρίζουν χυδαία δήμαρχο που έχει εκλεγεί με την ψήφο των Δημοτών. Αυτοί οι τύποι πίστεψαν πως βρήκαν..... την κότα με τα χρυσά αυγά και τώρα θέλουν μέσα από το ποδόσφαιρο, να κάνουν πολιτική υπέρ ενός τον οποίο θέλουν για δήμαρχο.
- Ο μπάρμπα Στέλιος θα αποκαλύψει όλο το παρασκήνιο, γιατί δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως κάποιοι οικονομάνε από τον Δήμο Χαλκιδέων, αναλαμβάνοντας έργα, προμήθειες και κάνοντας εργασίες και την ίδια στιγμή ανέχονται από ένα τύπο να βρίζει χυδαία δήμαρχο και να μην αντιδρούν.
- Ο τύπος αυτός χρησιμοποιεί τα πάρε δώσε που έχει με διάφορες αρχές και θέλει να επιβάλλει καταστάσεις αλλά και πρόσωπα που μπορεί να ελέγχει. Ντροπή του κυρίου, αλλά και όσων τον χρησιμοποιούν για να κάνουν την δουλειά τους. Σε λίγο στον "μπάρμπα Στέλιο".
- Συζητήθηκε χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Χαλκιδέων, το θέμα της ρύπανσης στην Αυλίδα, Δεν μπόρεσα να το παρακολουθήσω και άκουσα μόνο κάποια αποσπάσματα. Διαφωνώ κάθετα με το να επιβαρυνθούν οι Δημότες έστω και 1.000 ευρώ για τις μελέτες, τις μετρήσεις και όλα τα απαραίτητα.
- Ο Δήμος να βρει τον τρόπο και να επιβάλλει πρόστιμα στους κάθε είδους ρυπαντές και το ύψος των προστίμων να είναι τέτοιο ώστε να καλύπτει τα έξοδα των μελετών, των σταθμών μέτρησης που πρέπει να τοποθετηθούν στην περιοχή σε στεριά και θάλασσα και ταυτόχρονα τα υπόλοιπα χρήματα να πηγαίνουν στις κοινότητες της Αυλίδας για έργα ανάπλασης κλπ.
- Βάλτε τέρμα στην ασυδοσία αυτών που ρυπαίνουν και φτάνει ποια η κάλυψή τους. Όποιος βάζει σε κίνδυνο την υγεία των ανθρώπων, γιατί ξέρει να λαδώνει κάποιους, ΤΩΡΑ να πληρώσει και να φύγει από την περιοχή με παρεμβάσεις δικαστικές και με δυναμικές κινητοποιήσεις. Το χάιδεμα τελειώνει εδώ.
