28 Ιουνίου 2026

Καλημέρα

 - Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα, να έχετε μια όμορφη Κυριακή, αφού είναι και η τελευταία του Ιουνίου και φυσικά να προσέχετε την υγεία σας.
Να στείλω την καλημέρα μου, στον δήθεν άνδρα και στα στρατιωτάκια που μάζεψε δίπλα του, όλα προερχόμενα από το κακό παρελθόν, τα οποία γέρασαν και μυαλό δεν έβαλαν.
Έγραψα δήθεν άνδρα, γιατί ένας πραγματικός άνδρας δεν χυδαιολογεί εναντίον μιας γυναίκας, αλλά ότι θέλει να της πει, πάει και τα λέει μπροστά.... της, αλλά για να το κάνει αυτό θα πρέπει να τα έχει πολλά κιλά και ο τύπος, δεν τα έχει και το ξέρει.
Φυσικά το ίδιο είναι και αυτοί που τον άκουγαν και δεν αντέδρασαν, επειδή προφανώς επηρεάζει τον πρόεδρο και θέλουν να τα έχουν καλά μαζί του.
Γιατί λοιπόν ο τυπάκος χυδαιολογούσε κατά της δημάρχου;
Γιατί έτσι πιστεύει πως θα βγάλει στο δρόμο τα στρατιωτάκια από το παρελθόν και αυτοί θα πείσουν τους επιχειρηματίες της Χαλκίδας να ρίξουν χρήμα, για να κάνει αυτός ποδοσφαιρικά και αυτοδιοικητικά παιχνίδια.
Επειδή δέχθηκα τηλεφωνήματα και από το περιβάλλον του, από τα στρατιωτάκια δηλαδή, τον προκαλώ αφού λέει πως είναι άνδρας, να βγάλει μια ανακοίνωση και ή να ζητήσει συγνώμη από την γυναίκα κυρία Βάκα και φυσικά από την δήμαρχο η οποία εκλέχθηκε με την ψήφο των δημοτών ή να γράψει αυτά που είπε, αφού είναι τόσο πολύ άνδρας.
Όσοι ήταν και ήταν πολλοί στην παρέα και άκουγαν αυτά που έλεγε, έχουν ευθύνη, ειδικά αυτοί οι οποίοι δηλώνουν φίλοι της κυρίας Βάκα, αυτοί οι οποίοι κερδίζουν από τις συνεργασίες τους με τον Δήμο και είναι και πολύ φίλοι με συνεργάτες της δημάρχου!!!!
Δεν έχει ανάγκη η κυρία Βάκα από την δική μου υπεράσπιση και όπως έγραψα δεν έχει ούτε καλημέρα μαζί μου και δικαίωμά της, αλλά έχω δικαίωμα να κρεμάσω στα μανταλάκια τους υβριστές και χυδαιολόγους, οι οποίοι παριστάνουν τους άνδρες και θέλουν να το παίζουν και μάνατζερ υποψηφίων δημάρχων, μάνατζερ προέδρων, μάνατζερ γενικώς. Το κάνω γιατί οι μάγκες στην ζωή σέβονται και δεν χυδαιολογούν, για να κρύψουν το τίποτα που εκπροσωπούν.
Καθαρές κουβέντες λοιπόν να τελειώνουμε.
Δεν μ΄ ενδιαφέρει καθόλου το τι θα κάνει ο υποψήφιος δήμαρχος, για τα όσα είπε αυτός ο τύπος, γιατί φαίνεται πως ισχύει αυτό που λέει ο λαός, "όποιος νύχτα περπατεί, λάσπες και σκατά πατεί"!!!
Μ΄ ενδιαφέρει όμως η στάση των μελών του ΔΣ της ομάδας, για την οποία γινόταν η συζήτηση.
Εγώ θα περιμένω και όταν έρθει η ώρα θα δώσω στην δημοσιότητα τα ονόματα όλων όσων ήταν στην συνάντηση και άκουγαν τον τύπο να χυδαιολογεί και δεν αντέδρασαν.
Κλείνοντας να σημειώσω πως δεν τους φοβάμαι κι ας κάνουν ότι θέλουν. Δεν θα είναι οι πρώτοι που απειλούν με μπράβους και τέτοια.
Να έχετε μια όμορφη Κυριακή και μείνετε μακριά από αυτούς που παριστάνουν τους άνδρες.