26 Ιουνίου 2026

η άποψή μου

 - Σήμερα και σε λίγη ώρα αρχίζει η συνεδρίαση του ΔΣ του Δήμου Χαλκιδέων και υπάρχουν μεταξύ άλλων και δύο θέματα τα οποία έχουν την σημασία τους. Να δούμε την απόφαση για την ατμοσφαιρική ρύπανση στην Αυλίδα και θα δούμε ποιες και ποιοι θα τολμήσουν να μιλήσουν για.... επιχειρήσεις "χορηγούς" και το άλλο θέμα αφορά "Περί έγκρισης πρακτικού καταμέτρησης και εκτίμησης αχρηστών υλικών"
Αλήθεια η εκτίμηση αυτή αφορά και τα άχρηστα υλικά (οχήματα) που βλέπουμε γύρω από το αμαξοστάσιο της Χαλκίδας ή όχι;
Το θυμάστε το θέμα με τα εξαφανισμένα οχήματα τα οποία προφανώς κάποιοι έκλεψαν και τα πούλησαν ίσως ως παλιοσίδερα;
Το θέμα το είχε ανακαλύψει ο αντιδήμαρχος κύριος Βασίλης Γουρνής και το κατήγγειλε η δήμαρχος κυρία Βάκα όταν ανέλαβε καθήκοντα δημάρχου την πρώτη φορά.
Θα ρωτήσει κανείς κάτι ή αυτό καίει πολλούς και δεν το αγγίζει κανείς;;;;;