Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ


Χαλκίδα 27/1/10
Σοφία Ντούρου-Ανδρέας Τσακός/Νομαρχιακοί Σύμβουλοι.

Ψήφισμα στο Ν.Σ. για τις διώξεις μαθητών
που συμμετείχαν στις μαθητικές κινητοποιήσεις.

Πριν λίγες ημέρες κλήθηκαν σε απολογία στα  Δικαστήρια  της  Χαλκίδας μαθητές του ΕΠΑΛ  που συμμετείχαν στις μαθητικές κινητοποιήσεις και έκαναν κατάληψη ύστερα από γενικές συνελεύσεις των σχολείων τους, με αιτήματα τη λύση στο οξυμένο κτιριακό πρόβλημα,  ενιαίο, δημόσιο δωρεάν σχολείο,  για να μην αναγκάζονται να δουλεύουν  ταυτόχρονα με το σχολείο. Κλήθηκαν   μαθητές και από το Λύκειο  Κανήθου  και σύμφωνα με..........
πληροφορίες θα ακολουθήσουν   κλήσεις  για μαθητές και άλλων  σχολείων ( 2ου  -  4ου  Λυκείου  κλπ).
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ακριβώς όπως και η προηγούμενη της ΝΔ,  για άλλη μια φορά, προσπαθεί τρομοκρατήσει τους μαθητές και τους γονείς τους, να ποινικοποιήσει   τους αγώνες της νέας γενιάς , που ξεσηκώνεται ενάντια στην αντιεκπαιδευτική  πολιτική. 
Αντί να απολογηθούν  οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ,στους μαθητές και στους γονείς τους για την πολιτική τους ,που αναγκάζει  τους μαθητές να βγουν στο δρόμο, καλούν σε απολογία αυτούς που αγωνίζονται. Χρησιμοποίησαν  κάποιους γονείς  που μήνυσαν τα παιδιά τους και  ορισμένους πρόθυμους   διευθυντές των σχολείων  για να καταδώσουν   τα ονόματα ανήλικων μαθητών!!!                    
Οι  μέθοδοι  αυτές είναι   επικίνδυνες και πρέπει να καταδικαστούν.        
Αυτοί που μαθαίνουν να αγωνίζονται και να διεκδικούν το δίκιο, ακόμα κι αν είναι παιδιά δεν τρομοκρατούνται, δεν εκβιάζονται. 
Καλούμε τους μαθητές μέσα από τα συντονιστικά τους να δώσουν ενιαία απάντηση. Μόνο ο  κοινός  αγώνας τους μπορεί να σταματήσει  την ποινικοποίηση των αγώνων τους. Καλούμε  όλους τους γονείς , όλους τους εργαζόμενους  και τους φορείς τους,  τους  εκπαιδευτικούς  καθώς και το Ν.Σ. να πάρουν θέση δίπλα στους  μαθητές.
Για ένα σχολείο ενιαίο, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν που θα μορφώνει ολόπλευρα ,θα καλλιεργεί την προσωπικότητα και την κριτική σκέψη χωρίς ταξικούς φραγμούς και αποκλεισμούς, που θα οργανώνει τη γνώση και την κοινωνική ζωή των  μαθητών, θα διαμορφώνει σταθερές προσωπικότητες, ανθρώπους με χαρακτήρα και αξίες.