Νέα Αρτάκη 17-3-2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τις τελευταίες ημέρες γινόμαστε μάρτυρες μιας φαρσοκωμωδίας από την πλευρά της τέως δημοτικής συμβούλου της συμπολίτευσης κας Ε. Μιτζιφίρη, που με τεράστιες αναλήθειες, ανακρίβειες και ψέματα προσπαθεί να γλιτώσει από την κατακραυγή του κόσμου. Η ανεξαρτητοποίηση ακολούθησε την αποδέσμευση της από όλα τα όργανα του Δήμου Νέας Αρτάκης. Αυτή είναι η αλήθεια!!
Τα ερωτήματα που μας οδήγησαν στην αποδέσμευση της είναι:1. Γιατί ποτέ δεν προσπάθησε, ως υπεύθυνη του μαζικού αθλητισμού, να διεκδικήσει τα προγράμματα του; Γιατί μονίμως υπέβαλλε τις αιτήσεις εκπρόθεσμα και με ελλιπή στοιχεία;
Μήπως γιατί τα προγράμματα του μαζικού αθλητισμού είναι δωρεάν για τους δημότες, ενώ στον σύλλογο της «Αλέξανδρο» στοιχίζουν 20 Ευρώ το άτομο;
2. Γιατί απέκλεισε όλες τις ομάδες, πλην «Αλέξανδρου», από τον σωστό προγραμματισμό του Δημοτικού Σταδίου; Γιατί έστρεφε τους συλλόγους εναντίον της δημοτικής αρχής προσπαθώντας να ικανοποιεί μόνο τις ανάγκες του συλλόγου της;
3. Ποια είναι τα μέλη του Δ.Σ. του «Αλέξανδρου» και ποια του ιδρυτικά του μέλη; Το γνωρίζουν οι ίδιοι;
4. Με ποια κονδύλια αγόραζε αθλητικό υλικό (ρουχισμό) και με ποια κριτήρια τα μοίραζε στις ομάδες (συμπεριλαμβανομένου του συλλόγου της «Αλέξανδρου») επιλεκτικά και με ποιες αποφάσεις του Δημοτικού Σταδίου, την στιγμή που απαγορεύονται από τη νομοθεσία τέτοιες ενέργειες; Γιατί ενέπλεξε τη ΔΕΠΑΝΑ με τέτοιες αγορές;
5.Με ποια κονδύλια αγόραζε δώρα προς νηπιαγωγεία και συλλόγους κρυφά από το Δήμαρχο και τους προέδρους των σχολικών επιτροπών και με ποια αρμοδιότητα ενεργούσε;
6.Με ποια απόφαση έφυγαν από το στάδιο γραφεία και καρέκλες και πήγαν σε σχολεία; Πως με χρήματα που ανήκαν στο στάδιο έγιναν εργασίες σε σχολείο, ενώ ταυτόχρονα υπήρχαν ειδικά κονδύλια για τα σχολεία. Και όλα αυτά κρυφά με μοναδικό στόχο την προσωπική της προβολή.
7.Πως είναι δυνατόν να εγκρίνεται προϋπολογισμός Δημοτικού Σταδίου του έτους 2009 με συμβούλιο ενός (1) ατόμου, του εαυτού της;
8.Πως είναι δυνατόν τους 12 τελευταίους μήνες να μην έχουν γίνει συνεδριάσεις του Δημοτικού Σταδίου, που είναι απαραίτητες για την νόμιμη και εύρυθμη λειτουργία του και την έγκριση δαπανών;
9.Γιατί εκμεταλλεύτηκε την πλήρη στήριξη του Δημάρχου και κατέληξε στην πλήρη αδιαφάνεια του Δημοτικού Σταδίου;
10.Γιατί έκρυβε τους υπεύθυνους του Οργανισμού Σχολικών Κτηρίων από το Δήμαρχο και τον Πρόεδρο της Δημοτικής επιτροπής Παιδείας, για 1,5 χρόνο με αποτέλεσμα να έχουν σταματήσει κάποια έργα; Γιατί τα έργα αυτά προχώρησαν ταχύτατα με την άμεση εμπλοκή του Δημάρχου;
11.Πως είναι δυνατόν να έχει 10 αρμοδιότητες, όπως λέει στην επιστολή της, και ταυτόχρονα να τη φρενάρει ο Δήμαρχος; Πως είναι δυνατόν να είναι τόσο ικανή, όλοι οι υπόλοιποι ανίκανοι, και όλοι οι εμπλεκόμενοι να καταφέρονται εναντίον της; Μήπως η μοναδική αρμοδιότητα που επεδίωκε ήταν η έμμισθη θέση και γι’ αυτό τα παράπονα;
12.Όταν θα απαντήσει στα παραπάνω ερωτήματα κοιτάζοντας το λαό στα μάτια, όπως αναφέρει και στην επιστολή της, τότε θα συνειδητοποιήσει ότι για τους εναπομείναντες συμβούλους της συμπολίτευσης πάνω από όλα και σημαντικότερα είναι η διαφάνεια και η αδιαπραγμάτευτη ηθική τους αξία!
Για αυτό, η καλύτερη δυνατή προσφορά της για την πολιτική και κοινωνική ζωή του τόπου θα είναι η απουσία της από αυτή.
Αγαπητέ Δημότη, κάναμε λάθος δείχνοντας απεριόριστη και τυφλή εμπιστοσύνη σε μια Δημοτική Σύμβουλο και δη εκπαιδευτικό. Αγαπητέ Δημότη, σε αυτή την κατρακύλα της πολιτικής ζωής που προσπαθούν κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης και τέως της συμπολίτευσης να μας παρασύρουν, εμείς στεκόμαστε απέναντι και αγωνιζόμαστε για ένα καλύτερο αύριο, στηριζόμενοι πάνω απ’ όλα στη δική σας εμπιστοσύνη.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΡΑΤΣΟΛΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΡΑΤΣΟΛΗΣ