17 Μαρτίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

Ας μην είμαστε
μηδενιστές

Το 2010 θα έχουμε Δημοτικές εκλογές και τότε οι Δημότες της Χαλκίδας θα κρίνουν το έργο του κ. Ζεμπίλη και της παράταξής του γενικότερα.
Ακούμε να λένε κάποιοι πως ο κ. Ζεμπίλης δεν έχει κάνει τίποτα και δεν θα παραδώσει κανένα έργο.
Δεν είναι αλήθεια αυτό. Έχουν δρομολογηθεί αρκετά έργα και τα οποία θα αλλάξουν την όψη της πόλης.
Αν μέχρι τις εκλογές καταφέρει να λύσει το πρόβλημα της Δημοτικής Αγοράς, τις αναπλάσεις στις πλατείες και τα πάρκα και να λύσει κάποια προβλήματα καθημερινότητας, τότε το έργο του όποιου αντιπάλου του θα είναι πολύ δύσκολο.
Αυτοί που θεωρούν πως με το να μηδενίζουν τα πάντα κάνουν ζημιά στον νυν Δήμαρχο, μόνο καλό του κάνουν.