Αυτοί έφυγαν
Και οι δύο είναι πρώην. Ο κ. Σταματίου, πρώην Διοικητής του Νοσοκομείου Χαλκίδας, και ο κ. Μέργος, πρώην Διοικητής του ΙΚΑ.Είχαν συμφωνήσει σε κάτι καλό για τους ασφαλισμένους του ΙΚΑ αλλά, δυστυχώς, δεν το έκαναν πράξη.
Ίσως πούνε πως δεν πρόλαβαν. Τι σημασία έχει. Το θέμα είναι πως οι διοικητές αλλάζουν αλλά τα προβλήματα συνεχίζονται.