16 Μαρτίου 2009

ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ – ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Πότε επιτέλους;
Κύριε Υπουργέ, πότε θα αρχίσει τελικά η κατασκευή του νέου Νοσοκομείου της Χαλκίδας;
Πέρασαν τα Χριστούγεννα, πέρασαν οι Απόκριες, θα περάσει και η 25η Μαρτίου, θα περάσει και το ΠΑΣΧΑ.
Θα δούμε να αρχίζουν οι εργασίες;