ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ
Τελικά απόλυτη σιωπή.
Θα πρέπει κάποια στιγμή η Δήμαρχος Ερέτριας κ. Αλιμπαντέ να ενημερώσει τον κόσμο για το τι θα γίνει με το Νησί των Ονείρων.
Θα λειτουργήσει αυτό το καλοκαίρι;
Θα λειτουργήσει ως Δημοτική Επιχείρηση;
Θα παραχωρηθεί και πάλι σε ιδιώτη;
Τι έγινε με τα πράγματα που χάθηκαν και ήταν περιουσιακό στοιχείο του Δήμου;
Τελικά απόλυτη σιωπή.Θα πρέπει κάποια στιγμή η Δήμαρχος Ερέτριας κ. Αλιμπαντέ να ενημερώσει τον κόσμο για το τι θα γίνει με το Νησί των Ονείρων.
Θα λειτουργήσει αυτό το καλοκαίρι;
Θα λειτουργήσει ως Δημοτική Επιχείρηση;
Θα παραχωρηθεί και πάλι σε ιδιώτη;
Τι έγινε με τα πράγματα που χάθηκαν και ήταν περιουσιακό στοιχείο του Δήμου;