31 Μαρτίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ

Καθαριότητα – Νερό
Είναι έτοιμος ο Δήμος Ερέτριας για να αντιμετωπίσει «το Καλοκαίρι»;
Θα μπορέσει να ανταποκριθεί στο θέμα της Καθαριότητας;
Θα μπορέσει να ανταποκριθεί στο θέμα του Νερού;
Τα προβλήματα είναι γνωστά και θέλουμε να πιστεύουμε πως η Δήμαρχος κ. Αλιμπαντέ και το Δημοτικό Συμβούλιο θα έχουν πάρει τα μέτρα τους.
Οι μέρες του Πάσχα θα είναι μια καλή πρόβα για όλους, αφού πολλοί θα είναι αυτοί που θα πάνε στην Ερέτρια.