apopsignomi
Ορθά κοφτά
16 Μαρτίου 2009
ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ – ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
Πότε επιτέλους;
Κύριε Υπουργέ,
πότε θα αρχίσει τελικά η κατασκευή του νέου Νοσοκομείου της Χαλκίδας;
Πέρασαν τα Χριστούγεννα, πέρασαν οι Απόκριες, θα περάσει και η 25η Μαρτίου, θα περάσει και το ΠΑΣΧΑ.
Θα δούμε να αρχίζουν οι εργασίες;
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού