23 Μαρτίου 2009
Σουτάκια
*Τους βολεμένους μην τους κλαις.
Έτσι θα έπρεπε να λένε όλοι ή, αν θέλετε, να το έχουμε ως σύνθημα.
*Τι σημασία έχει αν το βόλεμα έχει να κάνει με δουλειά φούρναρη, καθαρίστριας, οδηγού, διαιτητή, υπεύθυνων κλπ.; Όλες δουλειές είναι και η δουλειά δεν είναι ντροπή.
*Η απεξάρτηση είναι καλό πράγμα αλλά να ισχύει για όλους και όχι μόνο για τα δικά μας παιδιά. Αν δεν γίνει κάτι, τότε «θα σφυρίξω πέναλτι».
*Μια ερώτηση. Πόσο ελέγχει ο Δήμαρχος τις διάφορες επιτροπές και ειδικά αυτές που έχουν να κάνουν με τον αθλητισμό;
*Βασίλη, μήπως ξέρεις να μου πεις αν αυτοί που «ζυμώνουν» βάζουν ξύδι στη ζύμη τους;
Το ρωτάω, γιατί τους βλέπω με ξυνισμένα μούτρα.
*Ρε σεις, μεγάλοι. Σας ενόχλησε η πλάκα με το sms και δεν σας ενόχλησε όταν προπονητές, παράγοντες και ποδοσφαιριστές σας φωνάζουν πουλημένους;
Δεν σας ενόχλησαν οι ενυπόγραφες διαμαρτυρίες;
*Έχετε συνηθίσει σε αυτά και σας αρκεί ένα πρόστιμο 50 ευρώ ή μια τιμωρία 2 αγώνων!!!
*Λοιπόν, το καταλάβαμε. Το sms «είναι ένοχο», ενώ όταν σας τα λένε κατάμουτρα λέτε και ευχαριστώ.
*Τα έσοδα από μαύρη εργασία επιτρέπονται;
Θα πρέπει να ρωτήσουμε το Υπουργείο Απασχόλησης.
Όχι, μου λέει ο φίλος. Δεν επιτρέπονται εκτός κι αν εννοούν τα «μαύρα κουστούμια»!!!
Τι να εννοεί άραγε; Προφανώς αυτούς που εργάζονται σε γραφεία τελετών!!!
*Πότε κολλάει ένα στραγάλι;
Όταν πέφτει επάνω του πού σάλιο!!!
Αναρτήθηκε στις
12:31:00 μ.μ.