23 Μαρτίου 2009

Σουτάκια


*Τους βολεμένους μην τους κλαις.
Έτσι θα έπρεπε να λένε όλοι ή, αν θέλετε, να το έχουμε ως σύνθημα.

*Τι σημασία έχει αν το βόλεμα έχει να κάνει με δουλειά φούρναρη, καθαρίστριας, οδηγού, διαιτητή, υπεύθυνων κλπ.; Όλες δουλειές είναι και η δουλειά δεν είναι ντροπή.

*Η απεξάρτηση είναι καλό πράγμα αλλά να ισχύει για όλους και όχι μόνο για τα δικά μας παιδιά. Αν δεν γίνει κάτι, τότε «θα σφυρίξω πέναλτι».

*Μια ερώτηση. Πόσο ελέγχει ο Δήμαρχος τις διάφορες επιτροπές και ειδικά αυτές που έχουν να κάνουν με τον αθλητισμό;

*Βασίλη, μήπως ξέρεις να μου πεις αν αυτοί που «ζυμώνουν» βάζουν ξύδι στη ζύμη τους;
Το ρωτάω, γιατί τους βλέπω με ξυνισμένα μούτρα.

*Ρε σεις, μεγάλοι. Σας ενόχλησε η πλάκα με το sms και δεν σας ενόχλησε όταν προπονητές, παράγοντες και ποδοσφαιριστές σας φωνάζουν πουλημένους;
Δεν σας ενόχλησαν οι ενυπόγραφες διαμαρτυρίες;

*Έχετε συνηθίσει σε αυτά και σας αρκεί ένα πρόστιμο 50 ευρώ ή μια τιμωρία 2 αγώνων!!!

*Λοιπόν, το καταλάβαμε. Το sms «είναι ένοχο», ενώ όταν σας τα λένε κατάμουτρα λέτε και ευχαριστώ.

*Τα έσοδα από μαύρη εργασία επιτρέπονται;
Θα πρέπει να ρωτήσουμε το Υπουργείο Απασχόλησης.
Όχι, μου λέει ο φίλος. Δεν επιτρέπονται εκτός κι αν εννοούν τα «μαύρα κουστούμια»!!!
Τι να εννοεί άραγε; Προφανώς αυτούς που εργάζονται σε γραφεία τελετών!!!

*Πότε κολλάει ένα στραγάλι;
Όταν πέφτει επάνω του πού σάλιο!!!