23 Μαρτίου 2009

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΜΗΣ

Κύριε Θωμά!!!
Γιατί, κύριε Θωμά;
Γιατί, κύριε Δήμαρχε;
Αγαπάς την ομάδα σου
και καλά κάνεις. Γιατί όμως να μιλάς άσχημα στους άλλους;
Πρέπει να είσαι υπεράνω.
Δεν ήμουν στο γήπεδο αλλά μου μετέφεραν πως η συμπεριφορά σου δεν ήταν καλή.
Κύριε Δήμαρχε, ούτε για σας, ούτε για τον Ευβοικό αλλάζει κάτι. Και τη νέα χρονιά αντίπαλοι θα είστε στην Α΄Κατηγορία.
Γιατί να μην έχετε καλές σχέσεις;
Τέλος πάντων. Κύριε Δήμαρχε, καλά κάνετε και συνεχίζετε την προσπάθεια και χτυπάτε όλα τα παιχνίδια. Ο στόχος όμως της ομάδας χάθηκε.

Στα δύσκολα δεν τα καταφέρατε για δεύτερη χρονιά.
Προσέξτε τώρα τι θα κάνετε, ώστε η επόμενη χρονιά να σας βρει μέσα στους στόχους.