apopsignomi
Ορθά κοφτά
12 Απριλίου 2009
ΛΗΛΑΣ - ΚΥΜΗ 1 - 1
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΜΗΣ κ. ΘΩΜΑΣ,
ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ.
ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ
ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΛΗΛΑ
ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ,
"ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ"!!!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού