12 Απριλίου 2009

ΛΗΛΑΣ - ΚΥΜΗ 1 - 1

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΜΗΣ κ. ΘΩΜΑΣ,
ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ.
ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ
ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΛΗΛΑ
ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ,
"ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ"!!!