23 Απριλίου 2009

ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ

Και θέλουν
…..και μπορούν

Τις ημέρες του Πάσχα, λόγω ασθένειας συγγενικού μου προσώπου, τις πέρασα στο Γ.Ν.Ν. Χαλκίδος και συγκεκριμένα στην Καρδιολογική κλινική του Νοσοκομείου.
Πέραν της συναισθηματικής φόρτισης, λόγω της ασθένειας του συγγενικού μου προσώπου διαπίστωσα για πρώτη φορά τις μεγάλες αλλαγές που έχουν γίνει στο συγκεκριμένο τμήμα. Νέα μονάδα εντατικής θεραπείας για ασθενείς με καρδιολογικά προβλήματα, απόλυτη καθαριότητα σε όλους τους χώρους της κλινικής, οι θάλαμοι των ασθενών ισάξιοι με αυτών των μεγάλων Νοσοκομείων, σεβασμός στον ανήμπορο άνθρωπο - ασθενή.
Έζησα από πολύ κοντά τον καθημερινό αγώνα του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, που και αυτοί, όπως άλλωστε και οι υπόλοιποι Έλληνες είναι από τους λιγότερο αμειβόμενους σε όλη την Ευρώπη, να δίνουν νυχθημερόν τον αγώνα τους για την σωτηρία συνανθρώπων μας .
Σίγουρα όλα αυτά δεν έγιναν τυχαία και στο σημείο αυτό αξίζει να πούμε συγχαρητήρια τόσο στον Διευθυντή της κλινικής κ. Μαντά και στο υπόλοιπο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, που σε ένα γενικό μηδενισμό και εξευτελισμό του Έλληνα πολίτη δείχνουν ότι ΘΕΛΟΥΝ και ΜΠΟΡΟΥΝ, και χωρίς την δική τους προσπάθεια δεν θα είχαν καταφέρει όλα τα παραπάνω.
Δίνει όμως και απάντηση σε όλους αυτούς που καθημερινά μας λένε ότι στο υπάρχων Νοσοκομείο δεν μπορεί να γίνει τίποτα παραπάνω και στοιβάζουν τους ασθενείς σε χώρους που θυμίζουν συνθήκες νοσηλείας ακραίων τριτοκοσμικών χωρών
Σίγουρα το Νοσοκομείο της πόλης μας έχει προ πολλών ετών ξεπεραστεί, δεν επαρκεί πλέον να καλύψει τις αυξημένες αναγκαίες για νοσηλεία σε ένα μεγάλο νομό και θα πρέπει άμεσα να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του νέου νοσοκομείου, αλλά μέχρι αυτό να γίνει πραγματικότητα το παράδειγμα της καρδιολογικής κλινικής μπορούν να το ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα τμήματα που τυχόν υστερούν, γιατί καμιά δικαιολογία δεν μπορεί πλέον να μας πείσει, παρά μόνον ότι δεν θέλουν και δεν μπορούν.
Ευάγγελος Μούτουπας