Ποινές για κακοποίηση ζώων
μελετά το υπουργείο ΑΑ&Τ
Ειδική νομοθεσία ετοιμάζει το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για όσους κακοποιούν ή θανατώνουν τα ζώα. Όπως δήλωσε ο υπουργός Σωτήρης Χατζηγάκης, μετά από συνάντηση με εκπροσώπους φιλοζωικών σωματείων και ενώσεων, θα επιβάλλονται κυρίως οικονομικές ποινές (πρόστιμα) σε όσους προβαίνουν σε κακοποίηση των ζώων είτε των μικρών οικιακών, είτε των ζώων προς διατροφή.Σε σχετικές του δηλώσεις, ο κ. Χατζηγάκης επεσήμανε: «Η φιλοσοφία της όλης πρωτοβουλίας είναι ότι μία χώρα όπως η δική μας που έχει δώσει τα φώτα του πολιτισμού στην ανθρωπότητα δεν μπορεί να υστερεί σε τέτοιου είδους ζητήματα. Η κακοποίηση των ζώων δεν πρέπει να απαγορεύεται επειδή το επιβάλλουν οι νόμοι, αλλά γιατί οι πολίτες θα αντιμετωπίζουν διαφορετικά το όλο θέμα. Τα ζώα είναι έξυπνα, έχουν συναισθήματα και επιπλέον αποτελούν συμβιωτικό κύκλο με τους ανθρώπους και αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό, ιδιαίτερα σήμερα που η εξόντωση των ζώων από τον άνθρωπο σε όλο τον πλανήτη για αναζήτηση ζωτικού χώρου έχει οδηγήσει στην εξαφάνιση αρκετών ειδών. Ένας κόσμος χωρίς τα ζώα θα είναι ένας άδειος κόσμος».