Για το ποδόσφαιρο,
ρε γαμώτο!!!
Έχουν πλάκα μερικοί.
Θα ενώσουν, λέει, τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν τη μεγάλη ομάδα, η οποία όμως δεν μπορεί να έχει προς το παρόν το όνομα Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ.
Η Α.Ε.Χ. – ΑΕΧ, ο Α.Ο.Χ. – ΑΟΧ και η ΕΞΩ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ – ΕΞΩ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ.
Τι σχέδιο είναι πάλι αυτό;
Η Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ , λένε, θα έχει έδρα το Στάδιο Χαλκίδας και ο Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ με την ΕΞΩ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ το Τσαλίκη/Παπίλα.
Αυτά είναι αστεία. Θα ξεσπιτώσουν τον Α.Ο. ΧΑΛΚΙΣ;
Ο Πρόεδρος κ. Μπούρικας δεν θα το κάνει αυτό. Δεν έχει κανένα λόγο να πάει στα ψηλά τον Α.Ο. Χ. Φυσικά και η Α.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ δεν έχει όφελος να προχωρήσει σε συνενώσεις.
Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε αδικούν τους ποδοσφαιριστές των 3 ομάδων.
Εμείς λέμε: ο Α.Ο.Χ. – Α.Ο.Χ. και η Α.Ε.Χ. – Α.Ε.Χ. Όλα τα άλλα είναι αστεία. Προέχει η ενίσχυση των ομάδων και όχι η συγχώνευση.