23 Απριλίου 2009

ΠΡΟΣ ΕΠΣΕ

Λυπάμαι
αλλά…

Κύριοι της ΕΠΣΕ, εγώ δέχομαι την όποια κριτική, ακόμη και τις ύβρεις. Δεν έχω τέτοιο πρόβλημα.
Σας ρωτώ ευθέως:
Όταν άνθρωποι της ενημέρωσης έβριζαν κυριολεκτικά ποδοσφαιριστές, προπονητές και παράγοντες και τους χαρακτήριζαν όπως τους χαρακτήριζαν, εσείς πού ήσασταν;
Είσαστε με τους παράγοντες που φιμώνουν τα Μέσα Ενημέρωσης επειδή θέλουν να επιβάλλουν την άποψή τους ακόμη και για το πώς είναι το όνομα μιας ομάδας;
Λυπάμαι
αλλά κάποιος πρέπει να τα πει όλα αυτά.
Έχετε υποχρέωση να προστατέψετε όλες τις ομάδες, όλους τους ποδοσφαιριστές, όλους τους παράγοντες και όλους τους προπονητές.
Δεν είναι δυνατόν κάποιοι να έχουν το δικαίωμα να συκοφαντούν και σε κάποιους να ποινικοποιούμε την κριτική και τον λόγο τους.
Συγνώμη αλλά….