01 Απριλίου 2009

«ΧΑΛΚΙΔΑ – ΟΡΑΜΑ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ»

3ο ΘΕΜΑ

Ένταξη της τεχνολογίας στη καθημερινότητα του πολίτη.
Κύριε Αναγνωστάκη,
έχετε δίκιο και σε αυτό το θέμα αλλά δεν πιστεύουμε πως θα αλλάξει κάτι.
Όταν δεν υπάρχουν άτομα τα οποία θα ασχοληθούν μόνο με αυτό το κομμάτι, δεν πιστεύουμε πως θα αλλάξει κάτι.
Μακάρι κάτι να γίνει, αλλά δεν το πιστεύουμε.