01 Απριλίου 2009

«ΧΑΛΚΙΔΑ – ΟΡΑΜΑ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ»

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

-Κύριε Αναγνωστάκη, φυσικά και θα πρέπει να μάθουμε τι θα γίνει τελικά με το Δημόκριτο, τη Δημοτική Αγορά, το ΚΤΕΛ, την Αρέθουσα κ.α.
Καλά κάνετε και τα θυμίζετε όλα αυτά και μακάρι να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις για να μάθουν οι δημότες τι ακριβώς συμβαίνει.
-Όσο για τον εξωραισμό σε ιδιωτικές πρασιές και ασφαλτοστρώσεις σε αυλές σπιτιών, αυτό ανήκει στη σφαίρα της μικροπολιτικής και του κουτσομπολιού.
Πάντα υπήρχαν λόγοι που γίνονται αυτά και δεν υπάρχει Δημοτική αρχή που να μην τα έκανε. Ας μη γελιόμαστε.
-Όσο για την παραχώρηση γραφείων και γραμματειακή υποστήριξη, το λέει ο νόμος αλλά….