Με στόχο τη νίκη
Με στόχο την νίκη που θα την διατηρήσει στην κορυφή της βαθμολογίας και σε τροχιά πρόκρισης, η εθνική ομάδα των ανδρών, υποδέχεται το βράδυ (21.30-Mega) στο «Παγκρήτιο» την αντίστοιχη του Ισραήλ, σε αγώνα για τον 2ο προκριματικό όμιλο του Μουντιάλ 2010.
Ο Οτο Ρεχάγκελ δεν αντιμετωπίζει προβλήματα, αφού τέθηκε στην διάθεση του και ο Κώστας Κατσουράνης που δεν έπαιξε στο Ισραήλ λόγω τιμωρίας.
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, προσανατολίζεται να παρατάξει την ομάδα με ενισχυμένο κέντρο -έτσι ώστε να επιβάλει από τα πρώτα λεπτά τον ρυθμό της- και με δύο επιθετικούς (Χαριστέα και Γκέκα) προκειμένου να εκμεταλλευθούν τις ευκαιρίες που θα δημιουργηθούν.
Σε σχέση με τους 11 που άρχισαν τον αγώνα στο Τελ Αβίβ, θεωρείται βέβαιο ότι ο Κατσουράνης θα αντικαταστήσει τον Τζιόλη στην μεσαία γραμμή, ενώ οι υπόλοιποι 10 θα είναι οι Χαλκιάς, Σεϊταρίδης, Παπαδόπουλος, Δέλλας, Κυριάκος, Τοροσίδης, Καραγκούνης, Μπασινάς, Χαριστέας και Γκέκας. Δεν αποκλείεται ωστόσο, ο Ρεχάγκελ να επιλέξει το 4-3-3, κάτι που σημαίνει ότι -πιθανότατα- θα μείνει εκτός 11αδας ο Παπαδόπουλος και θα παίξει από την αρχή ο Σαμαράς.
Από την πλευρά τους, οι Ισραηλινοί, αναμένεται να παραταχθούν με επιθετικούς προσανατολισμούς, αφού με νίκη θα γίνουν φαβορί για την πρόκριση.
Στους άλλους αγώνες του ομίλου, η Ελβετία και η Λετονία, θα έχουν εύκολο έργο αφού φιλοξενούν την Μολδαβία και το Λουξεμβούργο, αντίστοιχα.
Οσον αφορά στους υπόλοιπους ομίλους, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται οι αναμετρήσεις της Τσεχίας με την Σλοβακία (3ος), της Βόρειας Ιρλανδίας με την Σλοβενία (3ος), της Τουρκίας με την Ισπανία (5ος), της Αγγλίας με την Ουκρανία (6ος), της Γαλλίας με την Λιθουανία (7ος), της Ιταλίας με την Ιρλανδία (8ος) και της Σκοτίας με την Ισλανδία (9ος).