Δεν πάνε καλά
τα πράγματα
Πέντε θέματα συζητήθηκαν στο Τοπικό Συμβούλιο Νέας Λαμψάκου, παρουσία του Αντιδημάρχου του Δήμου Ληλαντίων. Το πρώτο είχε να κάνει με την περιοχή του πρώην ΕΛΛΕΝΙΤ.
Οι Τοπικοί Σύμβουλοι αποφάσισαν να ζητήσουν από το νέο επενδυτή να τους ενημερώσει για το τι θέλει να κάνει εκεί και πρώτα από όλα να τους πει πως δεν θα έχουν πρόβλημα με τον αμίαντο ο οποίος βρί
σκεται θαμμένος εκεί.Είχαν πάντως λάθος πληροφόρηση αφού, όπως ακούσαμε, πίστευαν πως ο επενδυτής έχει ζητήσει και τα 20 στρέμματα που ανήκουν στο Δήμο.
Κύριοι, αυτό δεν είναι αλήθεια. Ο επενδυτής μιλάει για τα 80 στρέμματα ιδιοκτησίας του.
Το δεύτερο θέμα, το οποίο συζητήθηκε, ήταν για ένα οικόπεδο το οποίο ανήκει στο Δήμο και για το οποίο είχε ζητήσει ο Δήμαρχος κ. Καρυστινός να πουληθεί για να
αποζημιωθούν κάποιοι κάτοικοι της Λαμψάκου, ο οποίοι έχουν δικαιωθεί στα δικαστήρια.Οι Τοπικοί Σύμβουλοι είπαν ΟΧΙ στο θέμα αυτό. Είπαν πως «η τρύπα» στα οικονομικά του Δήμου είναι τόσο μεγάλη που θα πρέπει να πουληθεί όλη η περιοχή για να κλείσει. «Δεν πουλάμε ούτε σπιθαμή», είπαν χαρακτηριστικά.
Το τρίτο θέμα είχε να κάνει με κάποιες κολώνες φωτισμού που θα πρέπει να τοποθετήσει ο Δήμος γύρω από την Εκκλησία.
Τ
ο τέταρτο θέμα μας φάνηκε κάπως περίεργο. Ο Δήμος έχει ζητήσει να του δοθούν κλειδιά από όλα τα κτίρια που ανήκουν στο Δήμο. Όχι μόνο της Νέας Λαμψάκου αλλά όλων των Τοπικών Διαμερισμάτων.Ο Αντιδήμαρχος κ. Κότης είπε πως αυτό το ζητούν γιατί αν έχουμε κάποια φωτιά ή ό,τι άλλο, δεν θα πρέπει να ψάχνουν τα κλειδιά.
Έτσι ακούγεται σωστό αλλά τέθηκαν ερωτήματα τα οποία δεν απαντήθηκαν. Αυτό το θέμα σίγουρα θα πάρει διαστάσεις.
Το πέμπτο θέμα έχει να κάνει με το αντλιοστάσιο του έργου της αποχέτευσης για το οποίο έχουμε
ξαναγράψει.
Τοπικοί Σύμβουλοι αλλά και κάτοικοι αντιδρούν για το χώρο που έχει αρχίσει να κατασκευάζεται το αντλιοστάσιο και ζητούν να μετακινηθεί αφού είναι δίπλα σε καταστήματα και σε κατοικίες. Δήλωσαν αποφασισμένοι να αντιδράσουν δυναμικά αν ο Δήμαρχος επιμείνει και μίλησαν για προσπάθεια «ισοπέδωσης» της ΝΕΑΣ ΛΑΜΨΑΚΟΥ, όπως χαρακτηριστικά είπαν.
«Παίζονται παιχνίδια», «μας κοροιδεύει ο Καρυστινός», «θέλουν ΝΕΚΡΗ ΓΗ την Λάμψακο» και πολλά άλλα είναι αυτά που ακούστηκαν στη συνεδρίαση αυτή.
ξαναγράψει.Τοπικοί Σύμβουλοι αλλά και κάτοικοι αντιδρούν για το χώρο που έχει αρχίσει να κατασκευάζεται το αντλιοστάσιο και ζητούν να μετακινηθεί αφού είναι δίπλα σε καταστήματα και σε κατοικίες. Δήλωσαν αποφασισμένοι να αντιδράσουν δυναμικά αν ο Δήμαρχος επιμείνει και μίλησαν για προσπάθεια «ισοπέδωσης» της ΝΕΑΣ ΛΑΜΨΑΚΟΥ, όπως χαρακτηριστικά είπαν.
«Παίζονται παιχνίδια», «μας κοροιδεύει ο Καρυστινός», «θέλουν ΝΕΚΡΗ ΓΗ την Λάμψακο» και πολλά άλλα είναι αυτά που ακούστηκαν στη συνεδρίαση αυτή.
Παρόντες στη συνεδρίαση ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Παπαγεωργίου Σπύρος, ο Πρόεδρος του Δ.Δ. Αγίου Νικολάου κ. Γουρνής Βασίλης και ο Πρόεδρος του Δ.Δ. Φύλλων κ. Καλαβρής Γιώργος.