ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΚΑΙ Πρόεδρος;
ΚΑΙ Πρόεδρος;

Ο Δήμαρχος κ. Καρυστινός υπογράφει τις προσκλήσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
Έχω την εντύπωση πως μόνο στο Δήμο Ληλαντίων συμβαίνει αυτό, προφανώς επειδή δεν βρίσκεται συνεχώς στο Δημαρχείο ο Πρόεδρος κ. Κωστάλας.
Γιατρέ, έχω την εντύπωση πως την πρόσκληση για συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου πρέπει να την υπογράφει ο Πρόεδρος, ο οποίος την στέλνει και στον Δήμαρχο και παντού.
Όχι ότι είναι κακό να υπογράφει ο Δήμαρχος αλλά έτσι για τους τύπους.