Πού θα κάνουν Ανάσταση
οι Δήμαρχοι;
Αλήθεια, πού θα κάνουν Ανάσταση οι Δήμαρχοι της Εύβοιας;
Κανονικά στις εκκλησίες, μήπως και πάρουν πρώτοι το Άγιο Φως, γιατί πολύ σκοτάδι έχει πέσει σε όλους τους Δήμους.
Με ποιους θα τσουγκρίσουν το αυγό τους;
Με τους πρώην Αντιδημάρχους!!!