08 Απριλίου 2009

ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Πού θα κάνουν Ανάσταση
οι Δήμαρχοι;

Αλήθεια, πού θα κάνουν Ανάσταση οι Δήμαρχοι της Εύβοιας;
Κανονικά στις εκκλησίες, μήπως και πάρουν πρώτοι το Άγιο Φως, γιατί πολύ σκοτάδι έχει πέσει σε όλους τους Δήμους.
Με ποιους θα τσουγκρίσουν το αυγό τους;
Με τους πρώην Αντιδημάρχους!!!