Κρίμα- κρίμα- κρίμα
Δεν «έβγαιναν τα κουκιά» στον κ. Φώτου κι έτσι αποφάσισε να καταθέσει ένσταση κατά της εκλογής του κ. Τσέργα στην θέση του προέδρου της Λιμενικής επιτροπής.
Κύριε Φώτου, έχουμε μια απορία.
Αν είχατε εκλεγεί εσείς πρόεδρος και μάλιστα με την ψήφο του κ. Τσέργα, θα είχατε καταθέσει ένσταση; Όχι βέβαια.
Στην πολιτική κύριε Φώτου, δεν είναι δυνατόν να συμπεριφερόμαστε μ’ αυτόν τον τρόπο. Με τις ενστάσεις δεν κερδίζει κανείς πολιτικά.
Ακόμη κι αν κερδίσετε την ένσταση, εσείς δεν θα είστε πρόεδρος της Λιμενικές επιτροπής.
Γιατί δεν καταθέσατε ένσταση, όταν μάθατε τα ονόματα των μελών της διοίκησης;
Ο κ. Τσέργας είναι σοβαρός άνθρωπος και σωστός επιχειρηματίας. Δεν θέλει τις πλάτες κανενός!!!!