ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ.
Το Ελκεκά καλεί την Κυβέρνηση να μην προχωρήσει στη φορολόγηση της κινητής τηλεφωνίας γιατί οι Έλληνες καταναλωτές και μάλιστα οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι, η γενιά των 700 ευρώ και οι μικροεπαγγελματίες , δεν αντέχουν άλλα φορολογικά βάρη.
Είναι αδιανόητο η Κυβέρνηση από την μια να επιβάλλει νέους φόρους στην κινητή τηλεφωνία και από την άλλη να εγγράφει στο προϋπολογισμό του 2009 έξοδα για κινητή τηλεφωνία το ποσό των 3.352.000 ευρώ . ( δηλαδή δωρεάν κινητά σε υπουργεία και διάφορους υπηρεσιακούς παράγοντες, τα οποία βέβαια και αυτά τα πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος).
Καλούμε τους Έλληνες καταναλωτές να αντιδράσουν σε αυτή την φορολογική λαίλαπα, στέλνοντας στο email του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας : E-mail: info@papathanassiou.gr , το παρακάτω μήνυμα:
Φθάνει πια η φορολογική λαίλαπα στη κινητή τηλεφωνία. Δεν αντέχουμε άλλο.