24 Ιουνίου 2009

Μέρα «ΟΡΟΣΗΜΟ»

25η ΙΟΥΝΙΟΥ 2009

Ούτε καν 25η Μαρτίου δεν είναι, αλλά ίσως αυτή η μέρα μείνει στην ιστορία και μάλιστα στην ιστορία του αθλητισμού της Εύβοιας.
Λένε πως μετά απ’ αυτή την ημερομηνία, «τελειώνει» ο χρόνος και κάποιοι θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις και να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Ας περιμένουμε.