Πάνε για πρωταθλητισμό
Καλά μηνύματα έρχονται από την Αμάρυνθο.
Ο ΑΜΑΡΥΝΘΙΑΚΟΣ θα πάει για πρωταθλητισμό λένε, αφού με τη νέα χρονιά θα διαθέτει γήπεδο και όχι μόνο για αγώνες αλλά και για προπονήσεις.
Φυσικά θα έχει δίπλα του και το 8χ8 αλλά και το γήπεδο της Καλλιθέας.
Ο Δήμαρχος κ. Μιχαήλ φρόντισε για τα γήπεδα, ενώ η νέα διοίκηση θα πρέπει να φροντίσει τώρα για όλα τα άλλα.
Καλή επιτυχία.