Δεν φταίει,
η Δήμαρχος
Για τα όσα δεσμεύθηκε ο υπουργός κ. Μαρκόπουλος, για την Ερέτρια, ουδεμία ευθύνη έχει η Δήμαρχος κυρία Αλιμπαντέ.
Δεν ήταν υποχρεωμένη να γνωρίζει για το πώς θα γίνει η αναστήλωση του θεάτρου, ούτε πότε θα γίνει η Μαρίνα.
Εφόσον ο υπουργός δεσμεύθηκε, αναλαμβάνει και την ευθύνη.
Η κυρία Δήμαρχος, θα έχει ευθύνη αν δεν παρθούν σύντομα οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.