apopsignomi
Ορθά κοφτά
15 Ιουλίου 2009
ΠΑΡΚΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
Ποιος θα το φροντίσει;
Τι θα γίνει μ’ αυτό το πάρκο;
Γιατί δεν το προσέχουν όσο θα έπρεπε;
Σπασμένα φωτιστικά, χόρτα παντού, αλλά και στα μαύρα τους τα χάλια «τα σκίαστρα».
Τι λένε οι αρμόδιοι των Δήμων Χαλκιδέων;
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού