apopsignomi
Ορθά κοφτά
15 Δεκεμβρίου 2009
Δ΄ΕΘΝΙΚΗ
ΕΝ. ΜΗΔΕΑΣ – ΑΣΤΕΡΑΣ ΜΑΓ.
Καλό αποτέλεσμα η ισοπαλία αλλά δεν θα μας έρθει άσχημα και η νίκη του ΑΣΤΕΡΑ ΜΑΓΟΥΛΑΣ.
Δεν κατάλαβα;
Γιατί ο ΑΣΤΕΡΑΣ Τρίπολης κέρδισε τον ΑΡΗ στη Θεσσαλονίκη και δεν μπορεί η ΜΑΓΟΥΛΑ στο ΜΗΔΕΑ;
Ε, ρε γλέντια!!!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού