apopsignomi
Ορθά κοφτά
15 Δεκεμβρίου 2009
Δ΄ΕΘΝΙΚΗ
ΔΗΛΕΣΙ – ΛΟΥΚΙΣΙΑ
Καλή ομάδα το ΔΗΛΕΣΙ αλλά όχι καλύτερη από τα ΛΟΥΚΙΣΙΑ.
Πιστεύω πως η ομάδα των Λουκισίων θα πάρει τους 3 βαθμούς.
Άντε παιδιά, να πάει η ομάδα λίγο παραπάνω στη βαθμολογία, για να έχει και άνεση στη συνέχεια.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού