03 Φεβρουαρίου 2010

ΕΠΣΕ


ΕΧΑΣΑΝ
ΣΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ
Δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει την πρόκριση στην επόμενη φάση του Πρωταθλήματος ΝΕΩΝ Ενώσεων η Μικτή ομάδα της Εύβοιας παίζοντας με την ισόβαθμή της μέχρι σήμερα το μεσημέρι ομάδα της Αν. Αττικής. Εχασε 3-2 από τους φιλοξενούμενους με γκολ που δέχθηκε στις καθυστερήσεις του αγώνα κι έμεινε 3 βαθμούς πίσω από την Α. Αττική και δύο από την Αθήνα.
Στον σκορ προηγήθηκε η φιλοξενούμενη ομάδα με τον Αλεξίου στο 46'.
Αντέδρασαν γρήγορα οι παίχτες της Εύβοιας και έκαναν γρήγορα το σκορ 2-1 με γκολ που πέτυχαν ο Αλεξίου (αυτογκολ) στο 50' και ο Σταματάκος στο 56΄.
Ισοφάρισε πάλι ο Αλεξίου στο 60 και στο 93΄ο Φατσέας έκανε το 2-3.
Την κόκκινη κάρτα αντίκρισαν ο Τσούτης στο 67' και ο Τσετβερίκος στο 86' Αγωνίστηκαν με τη Μικτή μας οι: Κ. Μπασινάς, Π. Κουτσαυλής, Δ. Παπασχόλης (64' Γ. Κεχαγιάς), Ι. Μάλλιαρης, Ν. Λάμπρου, Ε. Τσούτης, Κ. Τούρλας (84' Χ. Κωνσταντιος), Γ. Αγγελάτος, Ν. Σταματάκος, Α. Παναγιωτάκος, Α. Γκιόκας. Τη 18αδα συμπλήρωναν οι: Π. Παπαδημητρίου, Χ. Γκέκας, Γ. Μπαρόλας, Μ. Πράσινος, Α. Γεραντώνης.
- Επόμενη αντίπαλος των Μικτών μας είναι η Αθήνα
.
Οι αγώνες θα διεξαχθούν την Τετάρτη 10-2-2010 σε γήπεδο της Αθήνας