ΕΧΑΣΑΝ
ΣΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ
Δεν μπόρεσε να
εξασφαλίσει την πρόκριση στην επόμενη φάση του Πρωταθλήματος ΝΕΩΝ Ενώσεων η
Μικτή ομάδα της Εύβοιας παίζοντας με την ισόβαθμή της μέχρι σήμερα το μεσημέρι
ομάδα της Αν. Αττικής. Εχασε 3-2 από τους φιλοξενούμενους με γκολ που δέχθηκε
στις καθυστερήσεις του αγώνα κι έμεινε 3 βαθμούς πίσω από την Α. Αττική και δύο
από την Αθήνα.
Στον σκορ προηγήθηκε
η φιλοξενούμενη ομάδα με τον Αλεξίου στο 46'.
Αντέδρασαν γρήγορα οι
παίχτες της Εύβοιας και έκαναν γρήγορα το σκορ 2-1 με γκολ που πέτυχαν ο
Αλεξίου (αυτογκολ) στο 50' και ο Σταματάκος στο 56΄.
Ισοφάρισε πάλι ο
Αλεξίου στο 60 και στο 93΄ο Φατσέας έκανε το 2-3.
Την κόκκινη κάρτα
αντίκρισαν ο Τσούτης στο 67' και ο Τσετβερίκος στο 86'
Αγωνίστηκαν με τη Μικτή μας οι: Κ. Μπασινάς, Π. Κουτσαυλής, Δ. Παπασχόλης
(64' Γ. Κεχαγιάς), Ι. Μάλλιαρης, Ν. Λάμπρου, Ε. Τσούτης, Κ. Τούρλας (84' Χ.
Κωνσταντιος), Γ. Αγγελάτος, Ν. Σταματάκος, Α. Παναγιωτάκος, Α. Γκιόκας. Τη
18αδα συμπλήρωναν οι: Π. Παπαδημητρίου, Χ. Γκέκας, Γ. Μπαρόλας, Μ. Πράσινος, Α.
Γεραντώνης.
- Επόμενη αντίπαλος των Μικτών μας είναι η Αθήνα.
- Επόμενη αντίπαλος των Μικτών μας είναι η Αθήνα.
Οι αγώνες θα
διεξαχθούν την Τετάρτη 10-2-2010 σε γήπεδο της Αθήνας