- Μπορεί να πέρασαν σχεδόν 2 χρόνια, από τότε που κάποιες κυρίες και κάποιοι κύριοι θέλησαν "να με τελειώσουν", αλλά έχω υπομονή και θα περιμένω μέχρι να βγούνε οι αποφάσεις.
Αυτό είναι το τυπικό μέρος, γιατί στην ουσία διασύρθηκαν μόνες τους οι κυρίες και μόνοι τους οι κύριοι και αυτό εμένα... μου είναι αρκετό.
Δεν μπόρεσαν να καλύψουν την αλήθεια με ψέματα και αυτό τους πονάει, αλλά να ξέρουν πως ο πόνος που θα ακολουθήσει, θα είναι πολύ μεγαλύτερος.
Το μόνο που κατάφεραν είναι να δώσουν την ευκαιρία σε κάποιους να ξανακάνουν κωλοτούμπες και να γλείψουν εκεί που έφτυναν.
Τον γάιδαρο τον φάγαμε και έμεινε μόνο η ουρά. Λίγη υπομονή και θα χτυπήσουν οι καμπάνες.
