Αν πραγματικά είσαι ΝΔ μην της βάζεις τρικλοποδιές,
Πολλοί Νεοδημοκράτες δεν σε ήθελαν για πρόεδρο, γιατί τους είχες προδώσει, αλλά στήριξαν το κόμμα και έγινες... πρωθυπουργός.
Μπορεί να μην πας τον Μητσοτάκη, αλλά υπάρχει η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Ορθά κοφτά