24 Ιουνίου 2009

Καλημέρα, Πρόεδρε

Παραμυθάδες

Κύριε Πρόεδρε της ΕΠΣΕ, κύριε Παπακωνσταντίνου, εμείς θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι και γι` αυτό δεν παριστάνουμε τα παπαγαλάκια στα καφέ και στα διάφορα στέκια.
Δεν λαμβάνουμε υπ` όψιν μας τα όσα λένε κάποιοι τύποι, απλά σας ενημερώνουμε πως λένε πως είπατε εσείς κάποια πράγματα που έχουν να κάνουν με τις ραδιοφωνικές εκπομπές και τις μεταδόσεις των αγώνων.
Κύριε Πρόεδρε, εμείς ξέρουμε πως οι διοικούντες την ΕΠΣΕ εφαρμόζουν τους κανονισμούς και αυτό είναι όλο.
Φανταζόμαστε πως συμφωνείτε κι εσείς. Έτσι δεν είναι;
Καλό Καλοκαίρι, κύριε Πρόεδρε, και πιστεύουμε πως ήρθε η ώρα να πάνε για ξεκούραση τα παπαγαλάκια αφού δεν τα έχετε ανάγκη.