«ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΘΕΑΤΡΑ»
Καλό είναι να υπάρχουν θεατρικά σχήματα σ’ όλους τους Δήμους. Ακόμη καλύτερο θα ήταν πάντως, αν ανέβαζαν ως έργο, τις συνεδριάσεις του κάθε Δημοτικού Συμβουλίου.
Τώρα θα μου πείτε, που θα βρίσκαμε τόσο καλούς ηθοποιούς, ώστε να παίξουν το ότι ακριβώς κάνουν οι Δημοτικοί Άρχοντες!!!
Αυτό είναι μια απορία.