14 Ιουλίου 2009

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΕΔΩ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ!!!

Φίλες και φίλοι αναγνώστες, σας ευχαριστούμε πολύ, αφού πραγματικά μας διαβάζετε καθημερινά.
Ζητάμε συγνώμη για τα λάθη μας, αλλά και για τις υπερβολές μας και ότι άλλο μας έχει συμβεί από το Φεβρουάριο μέχρι σήμερα.
Καθημερινά 700-1000 άτομα είναι αυτοί που μας διαβάζουν χωρίς κάποια ιδιαίτερη διαφήμιση.
Από την 1η Σεπτεμβρίου του 2009, θα έχουμε ενημέρωση λεπτό προς λεπτό και για κοινωνικά και πολιτικά θέματα αλλά και αθλητικά.
Ήμαστε πανέτοιμοι.
ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ, όπως τα λέμε μέχρι σήμερα.
Δεν περιμένουμε δελτία τύπου.
Κάνουμε ρεπορτάζ.
1η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009.
ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ.