15 Ιουλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

Το τελευταίο
παζάρι;

Πυρετωδώς συνεχίζονται οι εργασίες για το παζάρι της Αγίας Παρασκευής.
Αυτό που θα θέλαμε να ξέρουμε είναι το αν θα είναι το τελευταίο.
Στο πάρκο του λαού φαντάζομαι πως δεν θα μπορεί να ξαναγίνει, αφού με τα έργα που γίνονται ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ) δεν θα υπάρχει χώρος.
Θα μεταφερθεί κάπου αλλού;
Ακούγονται πολλά εδώ και χρόνια για το παζάρι, αλλά κανείς δεν μπαίνει στην ουσία και αυτό θα πρέπει ο Δήμος να το ερευνήσει.
Ας τελειώσει το παζάρι και θα γράψουμε την άποψή μας.